خدا و دیگر هیچ، مستندی از مواضع شیعه درباره همجنس گرایان

تاریخ نشر :

منبع: ایسنا
خبرگزاری ایسنا وابسته به فرقه شیعه اقدام به تبلیغ فیلم جدیدی از این فرقه به منظور گسترش آن در میان مردم ایران نمود.
کارگردان مستند "خدا و دیگر هیچ" گفت: کار ساخت این مستند در دو شهر اصفهان، تهران و اطراف آن انجام شده است، ساخت آن در سال 84 آغاز و به مدت شش ماه به طول انجامید و مضمون آن نیز شیطان‌گرایی، همجنس‌گرایی و بررسی تاثیر موسیقی‌های مخرب و ارتباط آن با این گروه‌هاست.
اسماعیل حاجی حیدری کارگردان این فیلم، خرگوش و بز را نماد همجنس گرایی بر شمرد.
این مستندساز بیان کرد: فرقه همجنس‌گرایی نیز نمادها و نشانه‌های مخصوص خود را دارند و از حیوانات مقدس آنها خرگوش و بز است که نماد شهوت محسوب می‌شوند و از این منظر برای شیطان‌گرایان مقدس‌اند که با اطلاع از آنها می‌توان اجتناب کرد
بله درست خوانده اید اشتباه تایپی در کار نیست، "با اطلاع از آنها می‌توان اجتناب کرد"، ظاهرا ایجاد دستور زبان جدید در فارسی مدتی است که در دستور کار این فرقه قرار گرفته. به اضافه اینکه خرگوش و بز نماد همجنس گرایی نیستند!
کارگردان مستند "خدا و دیگر هیچ" با بیان اینکه موسیقی تاثیر زیادی در روح انسان دارد، گفت: موسیقی بلک‌متال به طور عمده به همجنس‌گرایی متمایل بوده و با مفاهیمی چون ضدزن همراه است و محفل اصلی برای رواج همجنس‌گرایی به شمار می‌آید و مهمترین اعداد این فرقه‌ها عدد 69 به معنای دگر جنس‌گرایی و عدد پنج نماد همجنس‌گرایی است.
عدد 69 به معنای دگرجنس گرایی نیست و همچنین عدد پنج نماد همجنس گرایی نیست! (پیدا کنید پرتقال فروش را)، همچنین معلوم نیست زنان همجنس گرا در تحلیل ایشان کجا قرار گرفته اند!
حاجی حیدری افزود: در موسیقی رپ بیشتر به زن و ظواهر آن پرداخته می‌شود، بنابراین همجنس‌خواهی در آن بسیار کمرنگ است.
این گفته وی در حالی است که به همجنس گرایی در رپ همان قدر پرداخته شده که در هر سبک دیگری از موسیقی.
وی بیان کرد: همجنس‌گرایی نیز مساله‌ای است که برخی جوانان به آن گرفتار می‌شوند که به طور غیرمستقیم با شیطان‌گرایی موسیقیایی در ارتباط است.
ایشان هیچ اشاره ای نکردند که این طور غیر مستقیم چه طوری است!
وی همچنین در مصاحبه با یکی دیگر از بنگاه های تبلیغی فرقه شیعه (خبر گزاری فارس) گفته بود:
نماد‌ها می‌توانند تاثیر جادویی داشته باشند
به گزارش خبر گزاری قرآنی ايران (ايكنا): پس از پايان فيلم جلسه پرسش و پاسخ با حضور كارگردان فيلم ،حجت‌الاسلام «محمدمهدی صالحی» مسئول دفتر نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دكتر «رضا شيخ» معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
برچسب‌ها: سیاست و جامعه