اعتراض روزنامه کیهان به اجرای نمایشی با بازیگری روزبه بمانی

تاریخ نشر :

روزبه بمانی

روزبه بمانی سراینده ترانه «بهشت» است. ویدئو کلیپ این ترانه با خوانندگی و اجرای گوگوش (فائقهٔ آتشین) به عشق همجنس گرایانه اشاره دارد و در ویدئو کلیپ رابطه عاشقانه دو زن همجنس گرا به تصویر کشیده می شود.

[پیوند به ویدئو کلیپ ترانه بهشت]

روزنامه کیهان وابسته به حکومت اسلامی ایران در تاریخ ۰۷ مهر ۱۳۹۳ متن زیر را منتشر کرد:

پس از ستایش فتنه‌گران و همجنس‌گرایان آقای هفت‌رنگ، همه‌فن حریف بازیگر شد(اخبار ادبی و هنری)

از قرار اطلاع شاعری که بعد از همکاری با «داریوش اقبالی» در زمینه تصنیف‌های ضدانقلابی و ضداسلامی، با «فائقه آتشین» در زمینه سرودن شعری در مدح هم‌جنس‌گرایان به تفاهم رسید این روزها به یک گروه تئاتری پیوسته و به عنوان بازیگر روی صحنه می‌آید.

این نمایشنامه را «م-چ» نوشته و با سرمایه‌گذاری شرکت اپراتور همراه سوم «رایتل» با حضور برخی از بازیگران سریال‌های طنز مثل «شبهای برره» به صحنه رفته است، و کارگردانی آن‌را «ر-ح» برعهده دارد.

مشخص نیست در حالیکه باید صلاحیت عوامل ذی‌ربط در یک نمایشنامه را زیرمجموعه معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأیید کند، صلاحیت این شاعر ضدانقلاب را چه کسی تأیید کرده است که امروز نامش را روی بیلبوردهای شهر و ایستگاه‌های مترو مشاهده می‌کنیم؟!

ای کاش یک بار برای همیشه مسئولان فرهنگی و هنری نظام، ضمن بردن لایحه ای به مجلس، تکلیف همکاران ضدانقلاب را به صورت قانونی روشن می‌کردند، تا این همه شاهد تخلفات قانونی عده‌ای موج‌سوار، برای چند دلار بیشتر نباشیم.

کسانی که برای دلار حاضرند همه‌چیز خود را به حراج بیگانه بگذارند.

کد خبر: ۲۵۵۳۹

منبع: وب سایت کیهان

اشاره کیهان به نمایشنامه ای به نام «کسی نیست همه داستانها را به یاد آورد» است. نویسنده این نمایش محمد چرمشیر و کارگردان آن رضا حداد هستند که در متن روزنامه کیهان با حروف اختصاری به نام آنها اشاره شده.

پوستر نمایش:

پوستر نمایش کسی نیست همه داستانها را به یاد آورد

نویسنده: محمد چرمشیر
کارگردان: رضا حداد
بازیگران: سیامک انصاری، برزو ارجمند،‌ نیماانصافیان، روزبه بمانی، ستاره پسیانی، خسرو پسیانی، امیر جنانی، لیلی رشیدی، داریوش فائزی، شبنم فرشادجو، هاله گرجی و امین موحدی پور
ژانر: اجتماعی
خلاصه نمایش: داستان یک ساختمانی که آتش گرفته وحضور آتش نشانان بعد از آتش سوزی

برچسب‌ها: سیاست و جامعه