حکومت شیعه ایران ادعا می کند یک همجنس گرا را دستگیر کرده

تاریخ نشر :

متن خبر منتشر شده در باشگاه خبرنگاران (وابسته به حکومت شیعه ایران):

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱

عامل تبلیغ همجنس‌گرایی دستگیر شد/ انتشار تصاویر از رابطه نامشروع برای احاطه شدن از سوی شیطان

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد قاسملو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی رصد و پایش فضای مجازی، کارشناسان این پلیس یک مورد پروفایل را در یکی از شبکه های اجتماعی که اقدام به انتشار مطالب و عکس های مستهجن و تبلیغ همجنس گرایی می‌کرد شناسایی کرده و دستگیری فرد یا افراد متخلف در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بهره گیری از شگردهای خاص پلیسی و تماس های اینترنتی، رد پایی از هویت واقعی کاربر متخلف استخراج و با هماهنگی مقام قضایی، متهم به طور کامل شناسایی و دستگیر شده و به این پلیس انتقال یافت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات فنی، متهم به اتهام وارده اعتراف کرده و اعلام داشت عکس ها و مطالب منتشره در خصوص همجنس گرایی را از طریق فیلترشکن و سایر سایت‌ها گردآوری و تعدادی از عکس ها را نیز در رابطه غیراخلاقی که با دوستم در منزل آنها داشتم گرفته و در پروفایل خود انتشار دادم و در ادامه متهم علت و انگیزه خود را در کسب لذایذ جنسی و احاطه شیطان به وی جهت رسیدن به لذایذ جنسی از طریق غیرشرعی اعلام داشت.

قاسملو در ادامه بیان کرد: متهم ردیف دوم نیز شناسایی و به این پلیس دعوت شد که ضمن تائید گفته های متهم اول اعلام داشت در دام شیطان گیر افتاده و فریب تبلیفات سایت های همجنس گرایی را خورده و به این عمل غیراخلاقی تن داده است.

این مقام انتظامی افزود: سیستم های رایانه ای متهمان به جهت تکمیل مستندات فنی محکمه پسند جمع آوری و بررسی های فنی استخراج و پرونده تکمیلی به عرض مقام قضایی رسید و برای متهمان قرار بازداشت صادر و پرونده جهت سیر مراحل بعدی تحویل دادسرا شد.

وی گفت: شرع مقدس اسلام و سایر ادیان الهی، چهارچوبی برای انسانها جهت بهره مندی از لذایذ جنسی در نظر گرفته اند؛ اسلام به مقوله ازدواج تاکید کرده و آن را عامل رستگاری و دوری از گناه جوامع بشری نام برده است.

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: کامجویی ها و روابط غیر اخلاقی جنسی ضمن اینکه موجبات شیوع بیماری های جنسی و آبروریزی افراد شده و راه برگشت خود را به جامعه می بندند؛ لذا باید از سایت های غیراخلاقی و همجنس گرایی پرهیز کرده و خود را در دام شیاطین انسان نما گرفتار نسازیم.

این مقام شیعه در مصاحبه خود هیچ اشاره ای به موارد گسترده تجاوز جنسی به مردان و زنان در زندان های حکومت شیعه توسط نیرو های حکومتی نکرد.

برچسب‌ها: سیاست و جامعه