دوستان و دشمنان همجنس گرایان در سال 2019

تاریخ نشر :

دوستان همجنس گرایان

1- ساقی قهرمان

ساقی قهرمان مهم ترین و موثر پشتیبان همجنس گرایان فارسی زبان در سال گذشته بود. تلاش ها و پیگیری های بی وقفه ایشان ستون پایه و نقطه امید کنشگری همجنس گرایان است.

2- شهبانو فرح پهلوی

سال گذشته شهبانو فرح پهلوی در پاسخ به پرسشی در مورد آثار هنری "اندی وارهول" به عنوان یک دگرباش، و اینکه آیا آن زمان با افرادی مانند او مشکلی وجود داشت، پاسخ داد "اصلا، اصلا فکرش را نمی کردیم، میدونی، مسئله ای نبود. و میدونی، برای من خیلی دردناکه که بعضی وقت ها هم میهنان با ایمیل به من نامه می نویسند و بهشون تلفن می زنم و در نقاط مختلف ایران، و بعضی هاشون دگرباش هستند، یا همجنس گرا، و میگن اگر پدر مادرمون بفهمند، پدرمون ما رو میکشه یا اینا (حکومت ایران) ما رو میکشن، یک کاری کنین ما بیایم بیرون، ولی من در موقعیتی نیستم که امکانات این را داشته باشم که بیان بیرون. متاسفانه هست دیگه، بدبختیها در تمام زمینه ها هست، ولی من امید رو از دست نمیدم."

فرح پهلویشهبانو فرح پهلوی

فرح پهلوی در طول خدمت خود به عنوان شهبانوی ایران همواره دلسوز و مدافع اقشار ستم دیده بوده اند.


دشمنان همجنس گرایان

1- محمد جواد ظریف

محمد جواد ظریف در کنفرانس خبری مشترکی که با وزیر خارجه آلمان داشت در پاسخ به پرسش یک خبرنگار آلمانی در مورد اینکه چرا ایران همجنس گرایان را اعدام و سرکوب می کند، از اعدام و سرکوب همجنس گرایان دفاع کرد و گفت ایران به این روند ادامه خواهد داد.

2- محسن کدیور

آخوند کدیور که یکی از عناصر صادراتی جناح اصلاح طلب حکومت اسلامی است، حتی در آمریکا هم دست از نفرت پراکنی بر علیه همجنس گرایان بر نمی دارد و سعی می کند جامعه آمریکا را متفاعد کند که همجنس گرایان باید اعدام شوند.

برچسب‌ها: سیاست و جامعه