توصیه هایی برای آشنایی های اینترنتی

تاریخ نشر :

1- عجله دارید؟ می خواهید فورا به چیزی دست پیدا کنید و انتظار دارید که آن چیز مطابق میل شما باشد؟، اگر چیزی که دنبال آن هستید فقط یک شریک جنسی است و شما امتیازاتی دارید (برای مثال پول بسیار زیاد یا زیبایی بسیار زیاد) ممکن است شانسی داشته باشید ولی اگر از امتیازات ویژه بهره مند نیستید به احتمال زیاد حتی در این زمینه هم شانسی ندارید. برای یافتن یک رابطه خوب باید وقت صرف کنید، تلاش زیاد انجام دهید و صبر و حوصله داشته باشید. حالا چه این رابطه فقط یک رابطه جنسی باشد چه یک زندگی مشترک همیشگی و رابطه احساسی. پس بدانید که نتیجه گرفتن زمان می برد و باید توقع خود را در این زمینه واقع بینانه کنید.
2- همیشه برای یافتن چیزی که به دنبال آن هستید مجبورید در میان سایر چیز هایی که برای شما مطلوب نیستند جستجو کنید. حتی وقتی شما برای خرید لباس به بازار می روید صد ها لباس را برانداز می کنید که مطلوب شما نیست و از این میان ممکن است پس از جستجو یکی دو مورد پیدا کنید که برای شما مطلوب باشد. پس این فکر را که دنبال مکان یا روشی باشید که یک سری انتخاب های مطلوب جلوی چشم شما ردیف شود و شما از بین آنها بهترین را انتخاب کنید کاملا از سر بیرون کنید، چنین جایی وجود ندارد. سایت های اجتماعی و دوست یابی اینترنتی پر است از افرادی که برای شما مطلوب نیستند در عین حال ممکن است برای دیگری مطلوب باشند، شکایت کردن از اینکه اعضای فلان سایت مطلوب من نیستند کار بیهوده ای است. کار شما این است که در میان مورد های نامطلوب بگردید و موردی را پیدا کنید که برای شما مطلوب است و برای این کار باید وقت و انرژی مصرف کنید.
3- خودتان را بشناسید و با خودتان صادق باشید، سعی کنید تضاد های درونیتان را برطرف کنید. هر چه بیشتر خود را بشناسید و متوجه باشید حقیقتا دنبال چه هستید شانس بیشتری خواهید داشت. نوشتن روی کاغذ (یا هر وسیله دیگر) گاهی شاه کلید بسیاری از مشکلات است، می توانید چیز هایی را که برای شما مطلوب و نا مطلوب است را روی یک کاغذ بنویسید تا بتوانید ذهن خود را از آشفتگی رها کنید. باید بتوانید خود را از کلیشه هایی که در مغزتان فرو شده نجات دهید، ممکن است این کلیشه که ظاهر افراد مهم نیست و باید دنبال کسی بگردم که فلان خصوصیات اخلاقی را داشته باشد در ذهن شما هک شده باشد یا برعکس این کلیشه برای شما جا افتاده که باید کسی را پیدا کنم که از نظر زیبایی ظاهری در سطح بالا باشد. این کلیشه ها در صورتی که امیال درونی شما یکسان نباشند (که اکثرا نیست) می تواند شما اسیر کند، ذهنتان را از هر چه از قبل آموخته اید پاک کنید و ببینید چه چیزی شما را خوشحال می کند، اگر دنبال کسی می گردید که سکسی باشد و می خواهید روابط متنوع داشته باشید باید جسارت این را در خود بوجود آورید که بتوانید صادق باشید و در زندگی هدفتان را دنبال کنید، اگر دنبال کسی می گردید که خوش صحبت باشد ولی ظاهر او برای شما زیاد مهم نیست از کنایه های این و آن که فلان کس در حد تو نیست و تو بیشتر از این لیاقت داری نترسید، اگر فعلا مطمعن نیستید که چه می خواهید و یا حتی اطمینان ندارید که همجنس گرا هستید یا نه خود را تحت فشار نگذارید صادقانه هر چیزی را که می خواهید امتحان کنید و به خود وقت بدهید تا بتوانید خود را بشناسید، شما مسئول برآورده کردن نیاز های خود هستید نه پیروی از کلیشه های دیگران.
4- انتظار نداشته باشید اکثر افرادی که با آنها آشنا می شوید مورد پسند شما باشند، نخست اینکه بسیاری افراد اطلاعات و حتی عکس های غیر واقعی و دست کاری شده روی اینترنت قرار می دهند، این یک مسئله طبیعی و همیشگی است و شما باید خود را با این شرایط تطبیق دهید، پس آماده باشید که ملاقات های شما بعضا بی نتیجه بماند. دوم اینکه ممکن است وقتی آشنایی شما با کسی عمیق می شود متوجه شوید که او مورد پسند شما نیست، همیشه این امکان وجود دارد که رابطه شما در هر مرحله ای به بن بست برسد، پس پیشبینی های لازم را بکنید، اطلاعات که برای شما حساس است را خیلی زود در اختیار کسانی که با آنها آشنا می شوید نگذارید، کاری نکنید که از آن پشیمان شوید، برای مثال اگر رابطه جنسی برای شما مسئله بر انگیز است برای برقراری آن صبر داشته باشید تا بیشتر با فرد مقابل آشنا شوید. خلاصه همیشه باید آمادگی این را داشته باشید که آشنایی عمیق تر شما با افراد جدید شما را به این نتیجه برساند که برای هم مناسب نیستید.
5- اطلاعات اشتباه بر روی اینترنت چه از سوی شما چه از سوی فرد مقابل شما را به جایی نخواهد رساند. اگر مایل نیستید در موردی اطلاعات خود را روی اینترنت قرار دهید این کار را نکنید، لازم نیست به فریب و دروغ گویی متوصل شوید. اطلاعات اشتباه افراد را از شما ناامید و بد بین می کند. همچنین به کسانی که اطلاعات اشتباه بر روی اینترنت در مورد خود قرار می دهند و تا شما را پای قرار نکشند دست از دروغ برنمی دارند اعتماد نکنید. این نشانه فریب کاری است، اگر کسی مایل نیست در موردی اطلاعات بدهد می تواند به راحتی از نوشتن اطلاعات خود داری کند یا دست کم قبل از ملاقات حضوری با شما درمیان بگذارد.
برچسب‌ها: سبک زندگی